Ćwiczenia osteopatyczne, dzięki którym samodzielnie usuniesz ból, blokady, napięcia i uzdrowisz powięzi

W naszym systemie opieki zdrowotnej niestety nadal rządzą szybko przepisywane pigułki, zastrzyki i rady zachęcające do poddania się operacji. Jednak w ostatnich latach osteopatia staje się coraz bardziej popularna wśród pacjentów. Osteopaci mogą poprawić mobilność wszystkich struktur w ciele i stymulować moc samoleczenia.

Cena brutto 44,40 zł

Wybierz wariant

  • Dostępność:
  • dużo

Wysyłka od: 5.00 zł

Ćwiczenia osteopatyczne w domu

W naszym systemie opieki zdrowotnej niestety nadal rządzą szybko przepisywane pigułki, zastrzyki i rady zachęcające do poddania się operacji. Jednak w ostatnich latach osteopatia staje się coraz bardziej popularna wśród pacjentów. Osteopaci mogą poprawić mobilność wszystkich struktur w ciele i stymulować moc samoleczenia. Autorzy pracowali przez wiele lat w Katedrze Osteopatii i Medycyny Alternatywnej Ortho-Mobile Rehabilitation Day Clinic w Hattingen i zdołali złagodzić ból i zapobiec operacjom u wielu pacjentów opracowanymi przez siebie technikami. W książce prezentowane są ćwiczenia, które możesz wykonywać samodzielnie w domu.

Domowy program ćwiczeń opiera się na czterech głównych punktach:

1. uwalniane są blokady we wszystkich stawach i kręgosłupie,

2. uwalniane są napięcia powięziowe,

3. poprawia się ruchliwość, pozycja i funkcjonowanie narządów,

4. zwiększa się siła mięśni, a także poprawia ich koordynacja.

Ćwiczenia, które uwalniają od chorób

Liczne badania dowodzą, że ruch ma działanie lecznicze w przypadku wielu chorób takich jak: otyłość, stany lękowe, choroba zwyrodnieniowa stawów, astma, rak piersi, depresja, cukrzyca, niewydolność serca, zaburzenia hormonalne, osteoporoza i bóle pleców. Ruch wyostrza umysł i pomaga w nauce oraz zapamiętywaniu informacji oraz redukuje stres. Poprawia wyniki krwi i polepsza nastrój. Osteopatia stanowi wspaniałą metodę leczenia w usuwaniu zaburzeń funkcji organów i ograniczeń w ruchu. W rezultacie narządy zostają lepiej zaopatrzone, łatwiej się regenerują, tzw. zużycie może zostać zmniejszone, a ból wyraźnie złagodzony.

Prezentowane w książce ćwiczenia przyniosą Ci ulgę, jeśli doskwiera Ci:

• bóle pleców, rąk, barków, bioder, kolan, stóp, szczęki, stawów, głowy, klatki piersiowej bądź odcinka lędźwiowego kręgosłupa,

• wypadnięcie dysku, kręcz szyi, łokieć tenisisty i golfisty,

• zespół zamrożonego bolesnego barku;

• nieprawidłowa praca narządów, dolegliwości żołądkowo-jelitowe, przepuklina przełyku;

• nieregularny rytm serca, nadciśnienie, zastój żylny i limfatyczny,

• zawroty głowy, żylaki, hemoroidy;

• zaburzenia oddychania lub astma;

• dolegliwości układu moczowo-płciowego, menstruacyjne lub prostaty;

• zaburzenia płodności,

• choroby nerek i pęcherza moczowego, mięśniaki, cysty;

• dolegliwości laryngologiczne, szumy uszne, skrzywienie przegrody nosowej;

• problemy neurologiczne, koordynacji, zapalenia nerwów, stany depresyjne, zaburzenia snu.

Opinie (0)

Dodaj opinię

Oceniasz jako:

Powiązane artykuły na blogu